Uspješno završen projekt: ” Igre zujalice”

Projekt “Igre Zujalice” završen je s velikim uspjehom, ostavljajući dubok dojam na sve sudionike. Ova inicijativa, vođena entuzijazmom i posvećenošću, imala je za cilj potaknuti djecu na aktivno sudjelovanje u igri na otvorenom te ih vratiti tradiciji kreativnog djetinjstva.

Projekt su osmislili forumaši iz Treće OŠ Čakovec zajedno sa svojom voditeljicom Katarinom Pahek Čajić. Uputili su poziv forumašima iz Centra za odgoj i obrazovanje, forumašima iz I. OŠ Čakovec, polaznicima DV Cipelica i učenicima iz Treće OŠ Čakovec da se pridruže. Pod vodstvom Katarine Pahek Čajić, uz podršku voditeljica dječjih foruma  Valentine Babić i Marije Toplek, osmišljen je niz aktivnosti s ciljem promicanja važnosti igre na otvorenom.  U današnje vrijeme, gdje digitalni svijet često zamjenjuje vanjske aktivnosti, projekt “Igre Zujalice” ističe potrebu za povratkom prirodi. Djeca su tijekom aktivnosti imala priliku istraživati, stvarati i razvijati svoje fizičke i mentalne kapacitete.  Aktivnosti koje su sudionici projekta proveli :  Igra nekada igra danas:  Djeca su zajedno s bakama i djedovima istraživala zaboravljene igre iz prošlosti, igrale ih te čak izrađivala vlastite igre. Ovaj korak nije samo oživio stare igre već je omogućio starijim generacijama aktivno sudjelovanje u dječjim igrama. Kreativna radionica “Osmisli i izradi vlastitu igru”: Djeca su kroz radionicu razvijala vlastite igre, potičući kreativnost, maštovitost i timsku suradnju. Dramsko scenske igre – Kroz scenske igre, djeca su razvijala empatiju, poticala povezanost i prihvaćanje različitosti, stvarajući čak i vlastite lutke. Zdrav piknik na otvorenom i radionica o zdravoj prehrani: Djeca su planirala piknik, jelovnik, potičući međusobno druženje i uključujući djecu s teškoćama u razvoju. Izlet u prirodu: Djeca su istraživala prirodu, jačala kontakt s okolišem i razvijala motoričke vještine.

Na kraju projekta, djeca su dodatno istražila igru na otvorenom, osmislila logo projekta, izradila video o svim aktivnostima, izradila i osmislila vlastite društvene igre, osmislila vlastite scenske igre i lutke u kojima su promicali dječja prava čime su zaokružili uspješnu provedbu projekta “Igra Zujalice”.  Projekt “Igra Zujalice” ne samo da ostvaruje temeljno pravo djeteta na igru na otvorenom, već i potiče zajedništvo, inkluziju te promicanje zdravih životnih navika. Kroz projekt, djeca su oživjela tradiciju, razvijala kreativnost, i gradila mostove između generacija.  Projekt postavlja temelje za buduće inicijative koje će njegovati vrijednosti djetinjstva ispunjenog igrom, slobodom i maštovitošću. “Igre Zujalice” nisu samo projekt, već su postale svjetionik koji nas vodi prema budućnosti gdje će svako dijete imati priliku za sretno i ispunjeno djetinjstvo, oblikujući se kao pojedinac snažan u svojim vrijednostima i spremnim na izazove svijeta koji ih okružuje. Ova inicijativa ostavlja neizbrisiv trag sreće, igre i zajedništva u srcima svih sudionika.

Završen eTwinning projekt Djevojčice u STEM-u 

Završen eTwinning projekt Djevojčice u STEM-u    Treću godinu za redom djevojčice u našoj školi, sedmašice i osmašice, sudjelovale su u aktivnostima eTwinning projekta Djevojčice u STEM-u.  Projekt Djevojčice u STEM-u zamišljen je kao niz aktivnosti kojima se među...

Radionice u sklopu projekta 100 ljudi, 100 ćudi

Radionice u sklopu projekta 100 ljudi, 100 ćudi U našoj školi održane su radionice u sklopu projekta 100 ljudi, 100 ćudi, s ciljem poticanja emocionalnog razvoja, samopouzdanja i međusobnog razumijevanja među učenicima. Radionice su vodili edukatori koji su završili...

Može li se matematika igrati? Itekako!

Može li se matematika igrati? Itekako! Osim što se vole natjecati u matematičkim pojedinačnim i ekipnim natjecanjima, petaši naše škole vole se  igrati matematike. Tako su marljivo čitave nastavne godine stvarali matematičke igre i igrali se sa svojim novim...

eTwinning projekt „Igramo se“

I ove nastavne godine učenici III. osnovne škole Čakovec sudjelovali su u mnogim aktivnostima. Jedna od njih je i eTwinning projekt „Igramo se“. Projekt je zamišljen kao školski projekt, no prerastao je u međunarodni, čiji su partneri bili učenici i učitelji iz Grčke,...

Važna obavijest – nadoknada za pojedine nastavne odjele

Na temelju Odluke o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2024./2025. (Narodne novine, broj: 55/24 i 88/24) nastavna godina mora biti održana u najmanje 175 nastavnih dana, zato će...

Zanimljiv susret u sklopu cjelogodišnjeg projekta “PlayZeit”

  Zanimljiv susret u sklopu cjelogodišnjeg projekta "PlayZeit" Prošle srijede se je u našoj školi održao zanimljiv susret i to u sklopu cjelogodišnjeg projekta imena "PlayZeit" vezanog uz učenje stranih jezika koji provode učiteljica Engleskog jezika Dijana...

Ljetni kamp tehničke kulture 2025. „Učenje tehnike kroz igru“

Ljetni kamp tehničke kulture 2025. „Učenje tehnike kroz igru“ Od ponedjeljka 23.6.2025. do srijede 25.6.2025. godine od 9:00-12:00 sati u III. OŠ Čakovec, Ivana pl. Zajca 24. održati će se radionice ljetnog kampa tehničke kulture 2025.  pod nazivom „Učenje tehnike...

Dječje gradsko vijeće Grada Čakovca dobitnik nagrade “Adam Zrinski”

Dječje gradsko vijeće Grada Čakovca dobitnik nagrade “Adam Zrinski” S velikim ponosom javljamo da je Dječje gradsko vijeće Grada Čakovca dobitnik prestižne nagrade “Adam Zrinski”, koja se dodjeljuje za izniman doprinos u promicanju dječjih prava i aktivnom...

Dječja prava kroz umjetnost – edukativni izlet forumaša i vijećnika 

Dječja prava kroz umjetnost – edukativni izlet forumaša i vijećnika  Naše dječje forumašice i dječje vijećnice iz III. OŠ Čakovec i njihova voditeljica sudjelovali su na edukativnom izletu u sklopu projekta Dječja prava kroz umjetnost.Izlet nas je odveo u Donju...

Dan škole

Obilježen Dan škole   Može li cijela jedna godina stati u samo jedan dan? Može, ako je u pitanju nastavna godina i jedan poseban dan – Dan škole.       III. OŠ Čakovec svoj je Dan obilježila i proslavila u utorak, 27. svibnja, svečanom priredbom koja se održala u...
Skip to content