Obilježen Europski tjedan programiranja 2024.
Kroz protekla dva tjedna učenici su na nastavi Informatike i izvannastavnim aktivnostima obilježavali Europski tjedan programiranja. Kroz različite aktivnosti učenicima je na zabavan način približeno programiranje i računalno razmišljanje.
Učenici Logo grupe su na stranici Artrea označavali piksele prema zadanom predlošku. Tako su razvijali vještine uspoređivanja i zaključivanja te im je približeno značenje pojma piksel. Nakon toga su u programu FMS Logo korištenjem određenih naredbi nacrtali nogometnu loptu. Mali informatičari su ušli u svijet micro:bita na kojem su izradili dvije igre: Kamen, škare i papir te Uhvati točku. Učenici četvrtih razreda pomagali su učenicima trećih razreda u izradi programa. Nakon zabavnog programiranja uslijedilo je i natjecanje u igrama. Učenici trećih razreda su na satu informatike izrađivali igricu Baloni u programu Scratch, Na taj način razvijali su računalno razmišljanje i uživali u igranju igrice koju su sami isprogramirali. Učenici četvrtih razreda natjecali su se u igri Run Marco zadajući naredbe glavnom liku kako bi došli do određenog cilja i tako prelazili u više razine. U kratkom vremenu postigli su izvrsne rezultate. Veselimo se idućem tjednu programiranja!
Učenici viših razreda obilježili su Europski tjedan programiranja kroz razredna natjecanja u obrazovnoj igri Lightbot. Jednostavnim navođenjem robota da osvijetli pločice kako bi prešli na novu razinu igre, učenici su od nizanja jednostavnih naredbi zakoračili korak dalje u stvaranje petlji i funkcija. Napetost, iščekivanje novog problema i zabava bile su bili su glavni pokretači dječaka i djevojčica kojima se igra podjednako svidjela.
Učenici osmih razreda okušali su se u stvaranju programa u online aplikaciji “Reeborgov svijet”, kroz koju su se prisjetili te primijenili poznavanje programskog jezika Python.
Katarina Mihalić, Petra Martinković Živčec